Händer på Brandkontoret, 24 augusti
Nöjda kunder!
Även i år bad vi våra kunder att svara på vad de egentligen tycker om oss. Vi efterfrågade både ris och ros och –inte minst – tips på vad vi kan göra ännu bättre.
Resultat blev över förväntan! På undersökningens nöjdhetsindex som går från 1 till 100, hamnade vi på 75(2019 var siffran 74), något vi naturligtvis är väldigt stolta över. Den genomsnittliga siffran för försäkringsbolag ligger nämligen på 63.
Det kunderna framför allt lyfte fram som positivt var den personliga kontakten, korta svarstider och kunnig personal.
Viljan att rekommendera Brandkontoret är stor hos kunderna. Det märks även i de öppna svaren där många kunder själva just blivit rekommenderade att ta en försäkring hos Brandkontoret.
Vi tackar, bockar och fortsätter att jobba för att bli ännu bättre på fastighetsförsäkringar i Stockholms län!